18 Aralık 2006 Pazartesi

MON PETIT ANGE NESİL

:::: Veee sonunda Header'ı değiştirdim,Orjinal çalışma işte bölee::::
PsCs2 ve Wacom'la yaptığım şansböcüklerim ^-^

UğurBöceği-LadyBird hakkında önbilgi:)
Üzerine konarsa yıl boyu uğur sayılır. Adı üzerinde.
Ancak hiçbir zaman öldürmek ve ezmemek gerekir.
O zaman uğursuzluğa dönüşür.
Kuzey Avrupa'da bazı bölgelerde uğur böceğinin
üzerlerine konduğunda dileklerinin gerçekleşeceğine inanırlamış..
Orta Avrupa'daysa bir genç kızın eline uğur böceği
konması o yıl içinde o kızın evleneceğini gösterirmiş..

........................................................
Son olarak ^-^
Uğur böceklerimin Aileme,bana, sevdiğim
dostlarıma,(sizlerede) şans getirmesini diliyorum..
Veee Benim büyük aşkıma,henüz yeni pıtı pıtı yürümeye başlayan

Yeğenim
Nesil'e ithaf ediyorum..
"MON PETIT ANGE TU RESPIRE LE BONHEUR"

7 yorum:

pinomino dedi ki...

çok sevimli olmuşlar..bu minik uğur böcükleri hepimize bol bol şans ve bol bol ilham getirsin:)
sevgiler..pino:)

MüjdeAlgül dedi ki...

Pino hoşgeldin;
Gözüm yollarda kalmıştı^-^
Teşekkür ederim canıms,iyi dileklerin içinde ayrıca...Hepimizee diorum yeniden..Sevgiler..

Mert dedi ki...

cok guzel olmuslar, sarkilari da begendim sitendeki :)

MüjdeAlgül dedi ki...

Hmm,sevdin demek Mert ^-^
Bende Last'ten senin dinlediklerini görüyorum,tarzın seviorums..Sevgiler

quill21 dedi ki...

muj'cuum ugur boceklerini gorur gormez ilk aklima gelen Emilie Simon ve o guzel "flowers" klibi :)

(bu arada fonda roysopp calio bi yandan, bu da super olmus)

umarim Nesil'in o minik ellerinden ugurbocekleri hic havalanmaz...

sevgilerimle...

quill21 dedi ki...

derkeeennn flowers da caldi az once super olmus sarkilar :B

MüjdeAlgül dedi ki...

Canıms,
İyisin demek,folwers'ı hatırlatması ve üstüne parçanın denk gelmesi de tesadüf ötesi olmuş^-^
İyiki varsın berroshum.Öptüms