6 Ocak 2006 Cuma

Capricorn..MY BIRTDAY ..

Doom günüm yaklaşıyoo İçimdeki çocuksaa kıpır kıpır..Öslediğim ,yapmak istediklerimse dolu dolu:)
En çookkk Kardeşlerimle beraber olmak isterdim
..Amaa evren yalnızlıktan da küçükmüş düşlermiş asıl sonsuz olan..Demiş ŞAİR
Doom Günlerine göre karakterler..Sadece ocaks:D
OGLAK (22 Aralik-20 Ocak)/01 Ocak Düzenleyici/02 Ocak Bencil/03 Ocak Yogun/04 Ocak Formülcü
05 Ocak Kendini onaran/06 Ocak Içerikli/07 Ocak Siradisi/08 Ocak Fenomen/09 Ocak Hevesli/10 Ocak Görünmez
11 Ocak Degerli/12 Ocak Vahsi/13 Ocak Seyyar/14 Ocak Kaynasan/15 Ocak Çaresiz/16 Ocak Ergin
17 Ocak Agirsiklet/18 Ocak Çocuksu..Beeeen/19 Ocak Hayalperest/20 Ocak Basibos

5 yorum:

Adsız dedi ki...

baktım daha yazmamışsın 2007 için.
bi oğlak olarak geçmiş doom günün kutlu olsun demek isterim...
ve sana da bi tüp çokokrem i ve yanında 3-5 tane pötibör hediye edeyim :))

MüjdeAlgül dedi ki...

isminizi alsam bide;
nerden biliosunuz ki;
ikisinide çok severim ve çok memnun oldum ayrıca, çk tşk ederim..Oğlak arkadaşım,Kiim acaba ?

Adsız dedi ki...

ben de tanımıyorum sizi ama alışkanlıklar aynı gibi

http://tasarama.com/?p=81 sayfasında yorumdaki yorumumdan sonra rastladım size.
haa bu arada 2007 için yazmışsın :) galiba benim yazımdan sonra... :)

MüjdeAlgül dedi ki...

hımm..şimdi hatırladıms,hoşgeldinn.
ee bu seneyi es geçmişizz,doğumgününü demek:)

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! Absolute pilates yoga Television infomercials joint pain relief coffee espresso maker